10 January 2011

AJL 25 - Pejal Tahir

Salam semua. soalan pertama. korang FRUST tak dengan keputusan AJL? soalan kedua. korang setuju tak juri-juri AJL buat keputusan? saye? hadoiyai. agak frust jugak la. mulanya ingat faizal tahir boleh menang. tup tup Ana Rafali!!! *jantung dah dup dap dah depan tv malam tadi.

Okeh2. korang jangan la frust-frust yea. semua keputusan dari juri-juri yang berpengalaman. so ade sebab Ana Rafali menang malam tadi. Ini adalah Anugerah Juara Lagu, mayb diorang pilih dari segi lirik. dan sikit-sikit dari segi persembahan. so kite tak tahu kan. bagi la peluang anak seni baru nak "UP" hehehe. *cakap macam ape tah kan.

Semalam tengok diorang buat persembahan memang gempak kan. lagi-lagi Black. Siyes lemah jantung bile dengar die nyanyi. cara die tarik tu. pergh!. nak pengsan. hehehe. saye sokong pejal tahir, "DIA" sokong Black. alih-alih dua2 tak menang. masing-masing terkezut. hahaha. wud eva la kan. ape-ape pun saye layan je semua lagu yang bertanding pada malam tu. tapi yang paling suke yang ini la. Jom Layan :)


No comments: