21 January 2011

Laguna Park ♥

Salam semua. pejam celik pejam celik dah hari jumaat kan. rase macam kejap je mase ni berlalu. kite ni pulak makin hari makin tue. tak sedar pulak umur dah masuk 22 tahun. huhu. ingatkan 21 tahun lagi. baru rasenye sambut besday yang ke 21 tahun 2 bulan lepas. sekarang dah masuk 22 tahun. huhuhu.


Hari-hari asyik nak bercerita je kan. *ade ke orang yang nak bace belog kau ni elyn? haha. takpe la. janG pembaca no 1 saye bace belog saye, itu dah memadai. *dulu nak sangat aku buat belog kan. nah, amik kau. hahahaha~


Semalam kan Taipusam, korang ade keluar beraye tak? haha. saye keluar berjalan. ehem ! *asyik-asyik kuar je kan. mesti la keluar. kalau duduk kat rumah sewa bosan. tak tahu nak buat ape. kalau kat rumah mak jangan harap la dapat keluar macam nie. hehehe.


Memandangkan semalam saye tak berape nak sehat, kepala pun penin-penin, so tak berjalan banyak pun. jalan-jalan sekejap, pastu banyak melepak abiskan mase bersame. Semalam saye pegi Jusco Bukit tinggi. dah lame rasenye tak menjejakkan kaki ke sane.


*Opsss. mane tudung kau ni elyn?????

hahaha. agak terkejut jugak la "DIA" tetibe saye keluar tak pakai tudung. maaf yea sayang, saye tersengaje, opsss! lepas jalan-jalan, pilih-pilihkan kasut keje die pulak. (maklum lah, dah lame die tak beli kasut baru) dah tak larat nak jalan lagi, "DIA" ajak pegi LAGUNA PARK! Yeay !!! dah lame gile tak pegi sane. Thanks yea. *teringat kenangan-kenangan lepas. opsss! (terlepas cakap pulak)

 * Ni la Laguna Park

*Apesal jauh beno kite duduk nie.?

*Budak Chubby !!!


Maceh sangat-sangat bawa saye kesini. rase tenang dapat tengok air. kalau bole mandi dah lame saye mandi. dah lame tak mandi laut. *Kepingin pulak dah :)


2 comments:

Anis Nasri said...

eh eh !
mcm ade kenangan je???????????????

Cik Elyn said...

syuuuuuhhhhh. itu cerita lame. ehehehe :)