25 January 2011

Sangat Tergoda !

Salam semua. tengah dok sebok-sebok layan facebook ade seseorang datang kat tempat saye. die suruh saye bukak 1 laman belog nie. saye sangat tergoda bile tengok belog itu. cantik tudung-tudung die. tapi saye pakai ke tudung-tudung macam tu? tak kottt hehe.

Saye suke tengok tapi tak berani dan tak pandai nak pakai. kene ade orang yang ajarkan. huhu. Sangat tak berani nak pakai tudung-tudung macam tu. terlampau menonjol. *kalau ade orang blanje oke jek. kui3 :P harganya pun takde la mahal sangat. berpatutan la. kalau mahal-mahal memang saye tak kan beli. haha.

Die bukan saja jual tudung-tudung, ade jugak jual ribbon-ribbon. sangat kiut-miut. siyes !. macam-macam bentuk ade. tapi saye berkenan dengan yang bunge ni. cantik tak? *tapi saye akan pakai ke? jawapannye yeeeppppp hahaha. sangat cantik :)





ade banyak lagi koleksi tudung-tudung die. kalau korang berkenan bole klik SINI


2 comments:

Mohd said...

Saaanteeek. beli pkai on9 jugak erk?
\p tudung yg ke-3 ni cm pelik je

Cik Elyn said...

belom beli lagi. cume berminat je. tapi mcm takut nak pakai. huhuhu.

yang ke3 kak reen pakai smlm. cantek jek.