10 January 2011

Teringinkan Prosperity

Salam semua :). harap korang baik-baik saja. saye? hurm. saye tak berape sehat ouh! seleseme berlarutan. menchi!. dah tak tahu nak buat macam mane lagi. boleh tak korang tolong sedutkan? *memang tak la kan. hahahaha. da tak tahan da macam nie je berterusan. :(

Actualy saye tulis tajuk kat atas tu sebab lunch nie saye nak pergi makan prosperity!. hoyeah hoyeah! sangat tidak sabar okeh! *da macam mengidam pulak. hahaha. bukan mengidam yea kawan-kawan. sebenarnye saye dah lame sangat nak makan prosperity burger nie. asyik dok tengok depan tv je. lame-lame pun jadi kepingin la. adoiyai! susah la macam nie kan. nampak je sumenye nak. itu nak ini nak. tapi dapat nye? tungguuuuuuu.... * konon-konon ubat untuk baik ;)

*Gambar dari google je.

Dapat tengok gambar je dulu lunch nie saye melantak biar habis!


No comments: