07 February 2011

Bercinta Di Pantai Haramis. Eh Salah ! Pantai Remis :)

Salam Semua. rajin pulak saye update belog hari nie kan? haha. selagi bole kite update la. karang dah takde mase nak update kang dah payah. terngiang-ngiang pulak nanti. *kene la g CC sebab nak update belog macam hari tu. hahaha.

Semalam lepas pegi kenduri kawen kat jeram saye singgah kat pantai haramisss. eh tersalah. pantai remis. hehehe. seronok pegi sane. saye baru 2x pegi sane. walaupun bukannye pantai untuk mandi, kat sane bole lepak-lepak amik angin. ade orang jual-jual, kat sane ramai family datang. lagi seronok bile kat sane dapat main layang-layang. oppsss!

Dulu first time pegi kiteorang tengok je orang main layang-layang. 2x pegi kiteorang pulak yang main layang-layang. jangan terkejut okeh. bukan saye yang ajak main layang-layang. tapi "DIA". Hoyeay Hoyeay !!!





Seronok main layang-layang. dah lame rasenye tak main. dulu waktu kecik-kecik ade la kot. tapi orang punye. ini sendiri punye ♥


2 comments:

Nour Akmal said...

bestnya..rugi tak ikut...
kalau tak leh main layang same2...=)

Cik Elyn said...

hehehe. tahu takpe. :P