22 February 2011

Bila Dah Kalah Kena Lah Denda :D

Salam semua. Hari minggu saye yang lepas sangat membosankan. So saye on kan lah laptop saye. Kalau berokband da bayo bole lah on9. Ni tidak. Dah kene bar. So tak dapat lah nak on9. *alasan sape nak pegi piramid nak bayo? masing-masing malas nak keluar rumah lah kate kan.

Dalam bosan-bosan saye bukak folder STM A 1, 2, 3, dan 4. Dalam folder tu banyak gambar-gambar saye dan kawan clas saye. Terindu plak weeee kat korang. Huhuhu. Dalam folder tu banyak sangat gambar *maklum lah. kalau pegi clas je mesti kawan saye bawak camera. gile kan? hahahaha!

Tapi untuk entri ini saye nak tayang kat korang 1 video ni. Korang ingat tak lagi time nie. mesti ingatkan. Hari KEBANGGAAN wanita lah katekan. Lelaki kalah di tangan perempuan. So mereka kene lah denda. *Nasib baik la kiteorang menang kan. kalau tak. Tak pasal-pasal kene denda. hehehe. 

Video Kaum Adam Kene Denda Akibat kalah Pada Pihak Perempuan ;p






LoVe ElyN =)

2 comments:

PrINcesZ nEMo said...

wahahahahahaha..mmg kesian btl...cm denda mase aku skolah dlu

Cik Elyn said...

kih3. kelaka jek. ;p