21 February 2011

Boleh Tak Kalau........... :P

Salam semua! hari nie saye takde mase nak update belog. bizi dengan meeting tengah hari tadi. petang pulak sibuk dengan kakak saye. ade ke saye yang kene carikan die photographer untuk majlis kawen die nanti? sabo je lah. saye dah tunjuk 1 die tak berkenan pulak. huhuhu.


Tadi mase tengah servey-servey ternampak pulak ade 1 pakej perkahwinan tu. sangat cantek okeh. rase macam kalau kawen nak buat macam tu. (tapi mahe) so saye lupekan lah hasrat nak pilih pakej tu. kalau ulos nak tengok klik SINI.

Bile tengok rase macam nak cepat-cepat kawen je kan. hihihihi. (gatai). tapi tak boleh la. kene lah kukuh kan dulu ekonomi negara eh salah ekonomi kite kalau nak kawen kan. dah kawen confirm-confirm kene beli itu ini lagi kan. nak idup nie bukannye senang kalau takde duit. so kene lah pandai berjimat-cermat.

Jom kite layan pelamin-pelamin kat butik itu.



saye paling minat yang ini. memang sweet gile kan? hoho! so bajet pun mesti la meletop!. kalo takde 50k jangan pk nak kawen okeh!





Bile la agaknye saye akan kawen yea. teeeeettttt!. (^_*)


LoVe ElyN =)

No comments: