01 February 2011

Cameron Highlands Part 3


Salam semua. jom jom kite sambung cerita. hehehe. nanti cerita ni orang pun da malas nak bace sebab dah lame sangat. hohoho. okeh2. selepas dari tangkap-tangkap gambar kat gudang, kiteorang pun pergi 1 tempat ni. saye tak tahu la nama die ape. tapi kiteorang panggil die "Pasar Cameron" 

Hahaha. pelik kan kiteorang panggil tempat tu. yang saye tahu kat sane ade jual-jual. murah gak lah. tapi saye tengok je. tak beli pun. sebab tak tahu nak beli ape. stawberry tu comfirm la beli kan. tapi saye tak makan pun. bagi keluarga "DIA" je.







Dekat sane saye dapat hadiah yea kawan-kawan. hadiah nye tuuuuuuuuuuuttttttt!. hahaha. *jangan pk len okeh. saye dapat handglove. comey dak? sangat kan? terima kasih yea dear :)
Time kat sane, hujan renyai-renyai tambah pula dengan angin yang kuat saye rase macam nak duduk je dalam kereta. sejuk gile. tapi rugi la kan. pegi jauh-jauh tapi lepak dalam kereta je. memang sejuk sangat-sangat. kalau nak minum air panas tayah tunggu. terus teguk je. *hahaha, menipu la kan. minum dengan sopan yea. :)

Lepas da puas lepak kat situ tangkap-tangkap gambar, ingat nak pegi ladang teh pulak. kat situ destinasi terakhir kite la konon nye. belom sampai sane terjumpe pulak stawberry besar. ape lagi. dalam-dalam hujan tak kire. nak bergambar gak. huhuhu.








Bersambung



2 comments:

Nour Akmal said...

bwk balik tak strawberry bsr tu?
yg tu br puas..tak abis2..leh letak kat dpn rmh..

Cik Elyn said...

hahahaha. tak bawak. mane muat kereta. huhuhu. ;p