23 February 2011

Kelajuan Belog Saye !

Assalamualaikum semua. Morning!!!. Macam mane mood ulos hari ini? Hope semuanya baik-baik saja. Semalam couzin saye si Akmal bagi tahu saye. (Perempuan yea. name je macam lelaki. opssss!) Kite bole check kelajuan belog kite.

So saye pun pegi lah try. Not bad gak la erkk. kire belog saye oke lah kan? huhuhu. *puji belog sendiri. Tapi saye still gak rase belog saye lambat ouh. ape lagi nak saye buang nie. huhuhu.



Cube check belog berat belog korang pulak!



LoVe ElyN =)

4 comments:

Nour Akmal said...

siot cik elyn ni..
huhu...ok je la..tak bpe berat..
tapi better ko buang la widget2 kat tepi tu..huhuhu..tik tok tu pun aku br nyahkan dr blog aku..huhu...=)

Cik Elyn said...

aku nak buang dah semalam. tapi tak jumpe mane 1. huhuhu. byk pulak gedget nye.

Anis Nasri said...

aku pn xberat weh..
kn blog aku xde tik tok mcm ko..
ahahaha
btw aku nk share aw post ni

Cik Elyn said...

hehehe. oraittt :)