07 February 2011

Kenduri Kawen Oh kenduri Kawen

Salam uols ! semalam adalah hari yang gembira buat saye. nak tahu tak kenape? haha. semalam seharian berjalan-jalan. agak jauh gak lah. kat dalam selangor dan KL je sampai 250km kiteorang berjalan. gile kan?

Mulanye "DIA" jemput saye kat kampung. *berani sangat keh "DIA" jumpe atok-atok saye? hahaha. muke dah takot-takot dah. pastu kiteorang tolong hantar couzin saye kat KUIZ Bangi. then baru kiteorang start pengembaraan kiteorang. huhuhu. *cerita nak gempak je kan. Sebenarnye plan kiteorang nak ke kenduri kawen je. cari rumah pengantin tak jumpe-jumpe. sampai tersesat-sesat kiteorang jadinye.

Rumah pengantin yang first kat Cheras. kiteorang ingat kat Bandar Tasik Selatan. dengan confident je jalan tanpa tengok maps. rupe-rupenye kat Bandar Tun Razak. huhuhu. *tu la. lain kali tengol maps oke. dah kena la menghala ke KL pulak. sampai-sampai je tak pk nak cari kawan. terus salam Tuan rumah dan makan. *lapar dari pagi tak makan. hoho. !




  
Lepas dari sini kiteorang pergi ke kenduri kawen yang kedua. kat Jeram. pastu mula lah "DIA" ingat kenangan lame "DIA". *dulu "DIA" tinggal kan jeram. hehehe. nak tergelak rasenye dengar "DIA" kusyuk bercerita. seronok. :)

Kalau dah sampai jeram tak syiookk la terus balik kan. rugi kalau tak menyinggah kan. nanti saye cerita lagi okeh. entri nie kan pasal kenduri kawen. so saye cerita pasal kenduri kawen je. :)


No comments: