14 February 2011

Nak Sangat Karaoke Punye Pasal Lah Nieyh !

Assalamualaikum semua. hari-hari bekerja macam nie baru la dapat on9 kan. kalau hari cuti tak dapat nak on9 sebabnye berok band kat rumah dah kene block tak bayo punye pasal. *kakak la nie. bukannye nak p bayo. dah tak dapat nak update belog. hahaha!

Sabtu lepas saye pegi rumah paklong. sampai-sampai je terus mintak mike. *selalunye tak penah mintak pong!. nie gara-gara saye pegi karok dengan "DIA" hari tu lah. kan dah hari-hari mintak nak karok. *kalau sore sedap takpe. hahaha

Diorang redha je saye nyanyi. memandangkan kat sane takde gurl. so kalau lagu-lagu duet mesti saye je yang nyanyi. tak kire la sedap or tak janG saye puas. *hahaha. jaat gile !

* karaoke jamban jek. membazir g bilik. sore sedap sangat ! hahaha~

 
video
*ni couzin saye nyanyi. bersemangat sungguh !


Cettt korang nak dengar ke saye nyanyi? malu ah ! hahaha. lupekan je lah (^_*)


LoVe ElyN =)

No comments: