16 February 2011

Perarakan Maulidur Rasul 2011

Asssalamualaikum semua.

Semalam hari yang bermakna buat saye dan bermakna jugak untuk korang kan? di sini saye ingin mengucapkan selamat menyambut maulidur rasul 2011. semoga hari-hari yang seterusnya akan lebih bermakna untuk saye dan uols jugak.

Ingatkan opis saye wat perarakan. rupenye takde pun. wakil dari opis saye pun 5 orang je. bos-bos, saye and kakak opis. *konon-konon nak join berarak sekali. tapi yang dapat cume tengok jek. huhuhu. takpe lah. janG dapat tengok dari tepi pun dah puas. tapi kalau dapat berarak sekali lagi puas kan? heeeeeee :D

Datang awal ke sane. pastu tengok macam tak ramai. maunye tak ramai. orang sume ke padang berarak. kite kat dewan menunggu. macam bosan je bos pun ajak pi makan. ape lagi melantak kasi kenyang dulu baru pegi dewan balik. pastu sampai-sampai jek hati nie berdebar-debar tunggu "DIA" berarak. kecewanye rase "DIA" da lepas berarak saye baru sampai. *ingatkan bole la tengok "DIA" berarak. huhuhu. melepas!.

Esok saye upload gambar pulak keh! nak kene copy kat kakak opis dulu. saye tak bawak camera. huhuhu. 

*tengok ini je keh!

LoVe ElyN =)

2 comments:

workshop lady's said...

huhuh.. cian die.. tapi sonok tau!!! opis aku dpt no 3 huhuhu.... tapi ko tgk kat ne???

Cik Elyn said...

hehehe... opis aku tetamu jemputan jek. takde berarak pong. :P