02 February 2011

Scanner Baru Di Opis !

Salam Semua. waahhhhh. kat opis ni dah ade scanner baru laahhhh. (sebenarnye memang ade tapi kat unit lain.) sekarang nie dah ade kat unit saye dan scanner tu letak kat tempat saye. hahaha. abis laaa. macam-macam dalam kepala otak nie dok pk. nanti nak balik rumah mak nak amik gambar waktu kecik la. *jaat kan?

Hari ni kerja saye scan je. ramai pulak yang lebih expert dari saye. awal-awal lagi diorang dah mintak tolong scan gambar-gambar lame diorang. (macam salah guna harta kerajaan je.) Opsss! syuuuhhhh. hahaha. takpe la. bende dah ade kan. so nak guna, guna lah. saye yang kene tolong diorang scan. sebab scan nie kat tempat saye. nasib kau la labu. hari ni kau tolong orang. esok-esok orang tolong kau balik. takpe. i ikhlas membantu. takde masalah. hihihi.



tadaaaaaa! 

scanner power tuuu. ko ade? hahaha. *jaat gile!

2 comments:

Skuter Pink said...

macam kenal ke....

Cik Elyn said...

ehehe. mesti la kenal. hohoho !