25 February 2011

Situasi Dalam Clas ! ♥

video

weeee~
Windu gile time nie.
Time lepak-lepak bile lecture takde.
Nie korang cerita pasal ape nie???.... 
Hehehe.
Sape yang nak kawen dulu???....
Masing-masing cerita pasal kawen. 
Hohoho!



LoVe ElyN =)

12 comments:

Syafiq Rosli said...

wah dah xsbr nk kawen ye..

amier azrul alias said...

sah!

xsbr nk kawen..
kihkih

Cik Elyn said...

syafiq : sape??? sape??? hehehe

amier : hihihii. :P

jomsantaisekejap said...

teringat masa kecik2 dok main pondok2 dengan anak jiran...siap main kahwin2 lagi.
bila dah besar ni, ada jugak yang cerita2 pasal kahwin ye... anak siapalah tu ye, comel betul

Nour Akmal said...

tag cik elyn dalam blog sy..tengok tau..huhu...=)

Nour Akmal said...

saya ada letak backlink anda kat cni..=)
tak sama dgn tag yg atas tu..

http://jarijemariemas.blogspot.com/2011/02/blog-yang-best-untuk-diterjah.html

sweetsugarlipz said...

rindu kot zaman neh . wahh . sape la yang banyak cakap tuh kan ? hahahahhaahah ..

tp ini semua tgl kenangan . kawan yang urut kaki saya pon da tanak kawan dengan saya .. heehe

i miss you elyn :)

Cik Elyn said...

jomsantaisekejap : alamakkk. hehehe. bukan kite okeh :P

Cik Elyn said...

noor akmal : maceh mal~ ♥

Cik Elyn said...

sweetsugarlipz : hehehe. yea lorh. xpelah. kenangan lalu kan. bukan semua xnak kawan dgn kamu. semua orang sayang banget same kamu ♥

sweetsugarlipz said...

jyeahhh btol tuhhh . saya argai kawan-kawan saya :D

Wanazizi said...

terbaik la elin...thnks

from wan azizi amboo