11 March 2011

Aku Tertipu !!!!

Salam semua. Selamat pagi. Saye baru lepas makan bihun tomyam. Pagi-pagi makan bihun tomyam kau. hehehe. Sedap dan sangat pedas tak terkate la. Saye nie dah la jenis tak makan pedas. Tak tahu kenapa kalau tomyam bole pulak saye tahan pedas kan.


Pagi nie saye dapat baju untuk persembahan koir sabtu nie. Dapat-dapat je sedih gilak. Terkecik pulak saiznye. huhuhuhu. Hari tu dapat baju gak. Bagi saiz M. Bapok la beso. Nampok lebo sane lebo sini. tension sungguh. 


Dah tu kali ni mintak la pulak saiz S. Mak aiihhhhh!. Kecik gilak. Muat tu muat la. Tapi dah macam balut nangka. Haiyamakkkk. Tonsion sungguh. So start pada hari nie sampai jumaat depan saye tak nak makan bende berat dan yang berlemak. Sungguh!!! *hahaha. habis la kene ikat perut 1 minggu nie.



*Agak-agak korang macam mane la rupenye kan. hiihihi :D



LoVe ElyN =)

7 comments:

Anis Nasri said...

ko msuk koir ape weh?

aryl said...

berjogging lah =) huhuhu

Adii NakHeran said...

dr rozmey ada kan,,
beliau sedia menolong,, ehhe

Cik Elyn said...

anis : koir kemas la. nanti kat infra bangi :)

aryl : yuppp. harus :)

Adii NakHeran : hehehehe. :p

Nour Akmal said...

blh ke cik elyn nk kurus lg tu..huhu..
abis la..=p

Cik Elyn said...

akmal : wehhh. harus lorh! kalo tak pakai baju 2 macam balut nangka :P

Nour Akmal said...

huhu..ok2..aku support ko dr tepi ek..huhuhu