23 March 2011

Bapaku Di Rumah Sakit! ♥

Assalamualaikum uols! Selamat tengah hari. Baru-baru nie ade berita yang sangat mengejutkan saye. Dalam entri yang lepas-lepas, kalau korang dah lupe bole tengok kat SINI yea. Korang tahu tak pasal ape? Hehehe. Tajuk kat atas dah terang-terang tunjukkan. *Apadah kamu nie elyn!

Dah la sibuk dengan persembahan koir pagi tu, tengah harinya pulak saye dapat khabar berita yang agak mengejutkan. Ayah masuk hospital???? Oh!. Bole gugur jantung saye dengar orang masuk hospital ni. Sangat tak suke oke!. Dalam hati dah dup dap dup dap... Kenapa pulak ayah bole masuk hospital nie. Pelik betol. Setahu saye ayah saye takde penyakit. Kalau demam tu biase la kan.

Mula lah jadi tak selesanye. Berketar-ketar rase tangan nie. Ye lah kan. Kite tak tau ayah tu macam mane kat sane. Kakak cakap ayah kene tahan wad sebab suspek jantung!. OMG!!! Lagi lah bergetar rase lutut nie. Sejak bile pulak la ayah nie ade penyakit jantung. Selalu tengok sehat walafiat je.

Habis persembahan koir si boypren jemput dari alamanda hantar ke rumah sewa. Tukar baju semua, ondaway nak ke hospital jemput mak balik keje dulu. Baru lah gerak pegi hospital. Sampai-sampai cari wad ayah. tengok aihhh mane ayah. Takde pun. Cari-cari lagi. Rupenye tengah tido!. Huhuhu. Hamboi ayah. Suke yea duduk kat hopsital. First time la kate kan. 

Ayah mengadu sakit dada beberapa hari. Tu yang dapat surat dari klinik suruh rujuk ke hospital berdekatan. So ayah pun pegi lah!. Tak tahu pulak ayah kene tido sane. Cian ayah. Tido tanpa emak di sisinya. Ecececeh!

Alhamdulillah, ayah takde masalah jantung. Cume die letih kot kebelakangan ni. Hehehe. Bagus lah!. Lega siket hati nie. :D


Merasa lah ayah tido kat hospital 1 malam.


Hamboi ayah! Suke keh duduk sini?


Lepas keluar dari hospital mak masak siap-siap dari rumah. Kiteorang pun makan lah kat tasik titiwangsa.


Mak dan ayah nak balik dah~


Kakak saye dan tunangnya.


Ehem!. Si Gemok VS Si Chubby! Upppsssss! (^_^)




LoVe ElyN =)

4 comments:

Anis Nasri said...

alhamdulillah la ayah ko xde pape..
mak aku da kompom ade jantung..
tiap2 bulan kena ulang-alik g IJN

Nour Akmal said...

mak ai..tak tau pun..ok dh ke?
siap duk wad lg..

Cik Elyn said...

anis : tu la. terkezut di buatnye... huhuhu..

Cik Elyn said...

amal : dah oke dah kottt. duduk rumah je la die lpas nie. jadi suri rumah sepenuh mase. upppsss!