29 March 2011

Bosan Tahap Gaban Hati Pun Susah! :(

Assalamualaikum semua! Selamat tengah hari. Hari ni bosan gile ouh! Bos-bos pun takde. Kat dalam opis nie pun ade berape kerat je. Dari tadi layan youtube, facebook, blog, mudah.my dll. Tak tahu nak buat hape dah!. Waduh-waduh!. Gawat nie. 

Dah la dari hari tu nak cari rumah sewa tak jumpe-jumpe. Waktu dah singkat nie. Tak tahu nak duduk mane. Tinggal 3 hari je lagi waktu yang ade untuk berpindah. So berpinar mate tengok mudah.my cari rumah tak jumpe-jumpe. Agaknye dah banyak kot nombor telifon saye dan no telifon Cik Tikot dekat orang. Huhuhu. Sebab asyik telifon orang nak cari umah sewa kat mudah.my tu.

Kalau dah takde pilihan balik lah rumah mak. *macam lah jauh sangat rumah mak dengan umah sewa kau tu kan? Hehehe. Motipppp saye duduk rumah sewa pun sebab saye dan Cik Tikot 1 opis. So ade lah kawan nak pegi n balik keje. Takde lah balik jalan sorang-sorang. Kan bahayes! (alasan lain ade? Haha!)

Ade pilihan lagi sebenarnye. Ni pun tengah kompius. Nak ke tak nak. Nak ke tak nak. Haishhh! Susah betol nak buat keputusan. Gasak lah. 


Gambar takde kene mengene dengan jalan cerita. Bole tak gitu? haha!

LoVe ElyN =)

4 comments:

Nour Akmal said...

huhu..bosan2..
ko nak pndh rmh sewa ke?npe?

Anonymous said...

Meh dok kat umah aku je...

Cik Elyn said...

akmal : coz rumah sewa aku skrng nie dah ade orang baru nak masuk...

Cik Elyn said...

tanok............tanokkkkkkkkkk! hihihi