10 March 2011

Cik Elyn Pergi Clas Vocal. :D

Asslamualaikum uols. Selamat pagi. Hope hari nie lebih baik dari semalam. Pagi-pagi lagi dah bikin gosip panas kat opis nie. Macam-macam hal yang dah berlaku time takde kat opis nie. Ade yang berkaitan dengan saye plak tu. Habis lah!. Hmmm... Hope dapat selesaikan masalah nie.~


Okeh. Kite tolak dulu semua cerita tu. Nak selesaikan pun tak boleh. Atasan saye takde. So saye tunggu die balik dulu la yea. Sekarang saye nak cerita pasal kelas vokal saye tuh. *ececeh!. macam pro la pulak. padahal koir je pun. Tapi memang hapening gile la. Pengalaman yang menyeronok kan. Dah-dah. Jum layan gambar.



Ha. Ni lah pentas kami.


Ni pulak group saye. (Alto Line)


Ni lah lirik yang nak di hafal tuh. Asyik-asyik nyanyi lagu nie je :)


Posing atas pentas time orang takde. hehehe~


Posing lagi..


Lagi...


Dan lagi.


1 Malaysia!


Angkat kaki siket 


Group selangor.



LoVe ElyN =)

3 comments:

Mohd said...

ni sume geng barisan depan ke?

Cik Elyn said...

geng barisan depan yang atas sekali :)

atikahnahrowi said...

gang suare malu2 ayam.wahahaha