23 March 2011

Cikgu Shida Ade Belog Beb !

Assalamualaikum semua. Selamat pagi. Awal pagi tadi nak berangkat pegi keja, dah kene buat excercise tangan sebab kereta Cik Tikot kene blok dengan kereta Perdana putih. Dah la berat gilak!. Nak terputus urat kentot kami tolak kereta tersebut. huhu!.


Sampai je ofis dapat makan free. wowww. Syiok kan kalau hari-hari dapat makan free nie. *jimat duit haku. Sambil-sambil makan sandwich saye blogwalking la. Tup-tup nampak pulak belog cikgu shida nie. Eh! Tak tahu pulak die ade belog. Saye tahu die ade buat video yang kelakar tu je. Hehehe. Lawok la die tu kan. Saye respect la orang macam die tu. Die je yang berani buat video yang canggitu. Korang berani keh? huhuh!.



Klik gambar untuk ke belog beliau.


LoVe ElyN =)

2 comments:

Anis Nasri said...

ORG KPG AKU NI WEH..
BANGGA SIOT..

Cik Elyn said...

wahahahahahaa! yea kaaaaaaaaa !