28 March 2011

~Hebat Keh Bermain Dart Part 1 ???~

Assalamualaikum semua. Selamat petang. Saye baru lepas makan nasi, nangka masak lemak  cili api, tambah pulak dengan ayam goreng. Pergh! Memang lazat. Makan sehingga menjilat jari. Huhuhu. Okeh tipu. Makan dengan sopan yea.

Tadi tengok-tengok kat facebook nampak gambar member-member berfoyes! Sangat jelesh oke!. Korang pergi tak roger-roger pun. Oke Fine!. Nak merajuk berhari-hari dengan korang. Hehehe. *merajuk la ko elyn! takde sape pun nak pujuk! 

Dah-dah, kite berbalik pada tajuk oke!. Dalam ENTRI lepas saye ade cerita pasal saye pergi ke Sabak Bernam kan? Saye ke sana sebab teman si boypren main dart. Ade game opis die lawan dengan opis-opis daerah lain. Sangat best Oke!. Bukan best sebab kat Sabak Bernam. Bukan juge best sebab dapat tengok diorang yang terer itu bermain. Opppssss! Best sebab dapat makan besar!. *bole tak gitu? Hehehe.


Otw dari Shah Alam Saye dengan boypren singgah makan dekat Tanjung Karang. Wowww! Bukan main jauh lagi nak makan. Kene la ikat perot sebab nak makan kat restoran ni. Kite orang singgah Restoran Satay Hut sebab teringin nak makan satay willi tak dapat-dapat. Singgah la makan sini. Penangan cik Tikot la nie sebut satay willi hari tu dah teringin makan satay!

Dah makan kiteorang terus ke tempat yang ingin di tuju itu. Sampai-sampai diorang cakap nak pi makan. Dengan membekalkan satay di perot kiteorang pun join la pegi makan sekali. Nak tahu kite orang pegi makan kat mane? Huhuhu! Kite orang pegi makan kat Medan Ikan Bakar Bagan Datoh Hilir Perak! Nah kau! Sampai ke Perak kitorang pegi makan!


Ketam Goreng Sambal. Mamang favourite saye la kan ketam nie.


Ikan Pari Bakar. Tak minat. Huhuhu. Rugi kan?


Nasi sejemput ke keh? haha!


Mereke dah kelaparan dah nie.


Kenyang sudah. Nak balik tido! 

Malam itu kiteorang tido kat Homestay air manis Sabak Bernam. Besar gile rumah tu. Nasib baik la kakak opis die kasi tido kat bilik die. Kalau tak kene tido sorang-sorang. Huhuhu. Takuttt!.

Bersambung~

LoVe ElyN =)

1 comment:

IFA Athirah said...

kt tg karang, ade kdai jual sup kaki aym!sedap!prnah gi x situ?? http://www.geekintherainbow.blogspot.com/