31 March 2011

Ku Menunggu ....


Rossa-Ku Menunggu 

ku menunggu, ku menunggu kau putus dengan kekasihmu
tak akan ku ganggu kau dengan kekasihmu
ku kan selalu di sini untuk menunggumu

cinta itu ku berharap kau kelak kan cintai aku
saat kau telah tak bersama kekasihmu
ku lakukan semua agar kau cintaiku

reff:
haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
ada cemburu juga rindu
ku tetap menunggu

haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
dan kau sudah ada yang punya
ku tetap menunggu

datang padaku, ku tahu kelak kau kan datang kepadaku
saat kau sadar betapa ku cintaimu
ku akan selalu setia tuk menunggumu

repeat reff

haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
ada cemburu dan juga rindu
dan aku tetap menunggu

haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
dan kau sudah ada yang punya
ku tetap menunggu

(aku tetap menunggu) ku tetap menunggu
(aku tetap menunggu) ku tetap menunggu
ku tetap menunggu


Suke lagu nie bile tengok rossa nyanyi time mentor hari tu. Sangat sweet dan comel kan dia? Suke sangat tengok die. :D

LoVe ElyN =)

4 comments:

dark r0se said...

same lorh!;) shukew jugak!;)

Muhammad Burn said...

best2. tp tatau nape ble tgk rossa, teringat nora danish... haha... padahal x sama pun.

Cik Elyn said...

dark rose : same erkk. heheh :D

Cik Elyn said...

Muhammad Burn : hehe. mayb muke seakan same kottt. 2-2 chumil :)