28 March 2011

Kucingku Sudah Di Ambil Orang!

Salam semua. Selamat tengah hari. Berita menyedihkan buat saye. Sedih bile semalam saye balik rumah mak sekejap mak cakap mak sedara nak ambil kucing yang kat rumah tu. Kat rumah mak kucing ade 7 ekor. 3 besar dan 4 anak kucing. Depa nak amik yang anak kucing tu.


Kesian la hai si ibu dengan pemergian si anak. Moga-moga mereka sihat-sihat sentiasa kehendaknye!. Nasib lah mak sedara saye tu ambil 2 ekor je. 1 jantan dan seekor lagi betina. So ade lah lagi 2 ekor anak kucing kat rumah tu. Ligat mereka tu tau. 


Sebenarnye mak ayah dah tak larat dah nak bela kucing banyak-banyak. Yea lah kan, kite nie duduk rumah flat je. Atas sekali pulak tu. Kesian kucing-kucing nie tak pernah pijak tanah. So sape-sape yang nak mak ayah kasi je la. Daripada buang kucing-kucing nie lagi kesian. Kan?


Saye dan kakak tak suke bagi orang lain kucing-kucing kat rumah tu. Sayang kan? Tak sampai hati nak pisahkan diorang adik beradik. Sedih gilak! Tapi untuk kebaikan mereka takpelah. Saye redha.



Kenangan terakhir dengan dia :(


Suke kacau diorang tengah lepak-lepak. Jelesh!


Cakkkk!~

Pssstt! Sape-sape yang menyayangi kucing if korang nak yang lagi 2 ekor tu bagi tahu la. Atleast ade orang menjagenye dengan baik pun dah kire ok :)



LoVe ElyN =)

No comments: