01 March 2011

Lama Tak Update Belog Sebab.....?

Salam Semua. Rasenye macam patah kali tak dapat on9. huhuhu. Sebabnye? Kat opis saye seharian takde internet semalam. Bosan gile ! Ke sane bosan, Ke sini bosan. Sambil-sambil buat keje pegi merayap tempat orang. *kat opis je bole on9. kat rumah sewa takde internet. takde laptop. ;p

So di sini sahaja lah yang membolehkan saye mengeluarkan rase yang terpendam dalam hati nie. hehehe. *poyo pulak. Macam banyak mengarut-ngarut je lebih kan. Nak buat macam mane.  Korang terime je lah saye seadanya ini. (muntoh)

Hari nie dari tadi keje saye asyik menge"fax" jek. tunggu punye tunggu tak masuk-masuk linenye! naik bosan lak aihhh. asyik-asyik line bizi. alamatnye lambat la gaji saye keluar bulan nie. huhuhu. sooo saddd! *plan nak berfoyes sabtu nie. hmmmm....


*saye nak mengamuk bole?




LoVe ElyN =)

10 comments:

darxniq said...

wah...jgn ngamok..hahhahaha..

Cik Elyn said...

hahahaha. nak gakkkkkkkkk! :P

nelly said...

comelnya ..

Anonymous said...

gaji blan ni kan 25 hr blan..
mmg lmbt la...hahaha

syairahmohdanuar said...

haahaa..sabo, jgn ngamok dulu :D

yuyu lar said...

sabo sabo...=)

Cik Elyn said...

nelly : kamu pun chumil juga ♥

Cik Elyn said...

gaji saye tunggu cukup bulan. huhuhu

Cik Elyn said...

syairahmohdanuar : hehehe. tak tak :)

Cik Elyn said...

yuyu lar : tengah bersabar menunggu gaji nie. hehehe :)