01 March 2011

Malam Bersuka Ria ! Eh silap-silap. Malam Penghargaan & Jasamu Dikenang 2011 ♥

Assalamulaikum uols ! Malam ahad hari itu pengalaman yang bermakne buat saye. Rase macam kerdil sangat untuk majlis-majlis yang berprotokol macam tuh. Semua yang terlibat orang-orang yang hebat. Saye rase macam kecil sangat. *maklum la. saye yang paling mude kotttt!


Untuk malam itu saye dilantik menjadi Jawatan kuase "Teknikal, Pentas dan Persembahan" petang sampai ke malam. (tapi petang tu saye tak pegi pong) saye pegi malam jek. Tu pun rase macam taknak pergi. Tapi kalau tak pergi rugi pulak. Bukan selalu ade majlis-majlis macam tu kan. So ikutkan je la. Lagi pun roommate saye pun pegi. Hehehe.


Kononnye malam tu tugas saye mengiring Pengarah ke pentas. Tup tup MC umumkan Tuan Pengarah untuk beri ucapan. Terkejut okeh. Dup dap dup dap... Sebelom tu dah tanye dah. katenye lambat lagi. Saye pun takde la ke depan. Duduk kat meja tu, makan makan dan makan. hehehe. Silap saye tak stanby awal-awal kat depan. Dah tuh Pengarah naik la sorang-sorang tanpa saye di sininye. (poyo gilak)


Dah nak ngiring bawah pentas tak jadi tup tup saye jadi................................. hahahaha!.  (dengan muke bangge) korang agak-agak ape keje saye erkk. okeh, saye dengan roommate saye kene jadi penyampai hadiah mengiringi bos dan Menteri! OMG!!! Rase macam nak pengsan. Takot okeh. dah la dengan kasut tingginye. (selalu pakai sliper je) kan dah. Jalan pun dah macam tak betol. Nasib baik la tak terpelecuk. kalau tak maluuuuuu. (^_^)



Sampai-sampai je tak tahu nak buat ape. orang lain semua nye dah bizi dengan tugas masing-masing. ape lagi posing je lah dulu :)


Wif My Roomate N CameraWomen. Peace ! ♥


VVIP kite !


Meriahkan lagi majlis dengan nyanyian diiringi Koir


Orang kuat majlis ni :)


Bantuan dari Rela dan staff KEMAS Negeri Selangor


LoVe ElyN =)

No comments: