04 March 2011

Puas memantau di hari jumaat :D

Salam semua. Penat gile rase berjalan-jalan cari pasal tadi. Habis lenguh-lenguh kaki nie berjalan-jalan tanpa duduk dari pukul 12.30 sampai pukul 2.50. Gile kan. Sangat lame okeh. Menyesal pulak rase pakai kasut tinggi tadi. Kalau tahu penat canggini baik pakai sliper je. Lagi bagos!. hehehe


Rancangnye saye dengan Cik Tikot nak berjalan kat PAS je. (bukan PAS parti politik oke) PAS tu Plaza Alam Central. *rasenye ramai yang da tahu. sape yang tahu sila pejam mate okeh! buat-buat tak nampak je. hahahaha! Di sebabkan opis kami nie bersebelahan je dengan PAS tu, so kite orang pun jalan kaki je lah.


Konon-konon nak ke sane nak cari tudung untuk Cik Anis kite ni, tapi malangnye tudung yang die nak takde dah. Yang ade cume warna-warna yang tak menarik je. Sedih sekali. Puas mencari semua kedai tak jumpe-jumpe gak. *sabo je lah. tudung yang saye nak pun takde jugak. huhuhu.


Cari tudung tak jumpe-jumpe jadi kami pun masuk kedai "romantika". Pelik kan name kedai die. hehehe. Cik Tikot suke lah masuk kedai ni. Sebab die kan nak bertunang tak lame lagi. So saje servey-servey ape yang patut (tapi tak beli pun) cuci mane je. hahaha!



*Macam-macam ade kat dalam kedai nie. besh!


*Muke penat. huhuhu (T_T)


LoVe ElyN =)

4 comments:

atikahnahrowi said...

hoi2.kantoila.hahahaha

ztie said...

kedai mana?

Cik Elyn said...

cik tikot : hahahahaha~

ztie : kedainye yang kat atas skali. dalam PAS :)

~shy shy gurL~ said...

weeeehu~
comei la kamoo dear..(^___^)