14 March 2011

Selamat Pengantin Baru Fara :D

Assalamulaikum semua. Hari ni saye sebizi-binye lah hai!. Kelam kabut rasenye. Nak marah je rasenye dari tadi. Sabo je lah!. Ya-Allah. Berilah ku ketenangan setenang air di kali~


Tadi ingat nak masukkan gambar kawen kawan saye kat facebook. Try punye try tak bole-bole. Aiihhhh! Benge pun ade nieyh!. So saye letak kat belog je okeh. Dah malas nak upload-upload lagi dah. 



Time ni saye dah balik dah. Gambar nie pun copek kat fb orang. huhuhu


Kiteorang dalam bilik pengantin. Tunggu pengantinnye siap.


Pengantin tengah siap-siap.


Pakai Lipstik pulak~


Dah siap dah!. Cantek sangat kamu fara :)

Kami beramai-ramai.:D

Sayang sekali gambar saye berdua dengan pengantin dah terdelete. Sedih gilak!. Bole tak ulang tayang semula? Ahhhh! Ngarut!!! :P


LoVe ElyN =)

2 comments:

saya_arief said...

nak kawin jugak lah.
haha.
:D

Cik Elyn said...

hahahahaha~