02 March 2011

Suka Pada Hani ♥

Assalamualaikum Semua. Semalam last episod cerita Hani. Cerita die mengasikkan. (sejak bile la aku layan citer tu. sebelom nie tak layan pong!) Baru-baru nie terminat pulak. Di sebabkan roommate saye layan cerita tu jadi saye pun layan lah. 

Tapi kesudahan die tak berape best la. Kenapa yang baik pulak pergi dulu. Kesihan dengan Hani. Tak dapat bayang kan kalau saye yang jadi seperti die. Mesti tak dapat nak terime hakikat menjadi buta kan. Dunia gelap tak nampak ape-ape. Sedangkan tido malam dalam kegelapan pun dah takut-takut. huhuhu. * ini cerita je. jangan emo sangat lah elyn!

Orang yang baik kesayangan Allah kan? Banyak maksud dari jalan cerita Hani tu. Bagi kite pengajaran erti sebuah kehidupan. Sangat seronok. Tapi sedihhh (T_T)


* Cantik muke die kalau bertudung. (tak perasan pulak die kawan kepada Nur dalam cerita Nur Kasih dulu) hihihi :P


*Minat gile pada lagu nie. layannnnn~



LoVe ElyN =)

6 comments:

AYAI said...

saya pun suka cite hani..huhu

Cik Elyn said...

huhuhu. ha. same la dgn elyn :)

syairahmohdanuar said...

saya pun suka!cerita dia best.pastu hani nye lawa.lol :D

Cik Elyn said...

same la kite. sep2 :P

Amy said...

kan3...cite hani besh...tapi sedeyh...sob3...

Cik Elyn said...

huhuhuhu. yeaappppp :)