12 April 2011

Cik ElyN Gile Durian !

Assalamualaikum semua. Selamat pagi. Awal gile daku meng "update" belog hari nie. Hehe. Takut lepas nie dah membizi kan diri sampai tak dan nak menaip. Semalam ingat nak cerita pasal gile durian. Terpakse lah tangguh ke hari nie.


Okeh, Kelmarin saye balik dari kenduri kawen kat serdang. Nak ondaway balik sampai ke rumah ternampak pulak ade orang jual durian. Mak aihhhh! Banyak gile die punye durian. Yang paling besar D24 tu confirm la ade. Tapi saye tengok je. Nak maut ape kalau cube beli. Cukup la dah pernah terkene sekali dengan cik tikot. Taubat taknak beli lagi. Hehee.


Saya pun mengajak la si boypren dengan kawan die makan durian. Tak sangka diorang nak. Maklum lah, kite orang kan baru lepas mengeyangkan perot kat umah orang kawen tadi. Tup tup ajak pulak pegi makan durian. *untung gak haku ngajak. kikikiki.



Setakat nak rase rase je kan. Kiteorang pun pilih lah 2 RM 10. So beli 6 biji. Makan sampai dah tak lalu nak makan dah.


Time ni hujan renyai renyai. Tak kesah lah. Makan je.


Kawan boypren. Hizami.


Oke jugak duriannya. Sedap. Mane mane yang gile durian, Jum la try :)



LoVe ElyN =)

5 comments:

cik Nemo said...

tingin jugak.tapi tak berkesempatan.

miss shark said...

yummmyy, sedapnya durian. tapi tak leh makan sebab hari panas T_T takut badan panas pulak.

Cik Elyn said...

Cik Nemo : nanti da ade kesempatan bole jugak rase :)

Cik Elyn said...

miss shark : hehehe. blasah aje :D

Nour Akmal said...

aku yg tak suka durian...dan pantang dgn bau durian...larikkkkkkk....!!!