26 April 2011

Handphone Cik ElyN Dah Sampai Ajalnya...

Assalamualaikum semua. Selamat pagi. Semalam belek-belek Handphone. Sedih sekali. Skrin hanphone saye dah problem. Saye tengok apesal lah ade keluar warna kuning-kuning nie. Kejap kuning kejap biru. Kejap itam terus. Huwaaaaaaa! Kok iye pun nak rosak bagi la den jual dulu. wuwawaaaaaaaa!

Ni mesti kes hari sabtu lepas. (agaknye la. saye tak tahu kenapa tetibe bole rosak.) Saye cas hanphone. Then tengok okeh, beterinye masuk. So biarkan je lah. Dah lame lepas tu cabut la balik charger tu. Tengok. haaa kosong %. Rase hanphone da panas da. pastu cas lagi sekali baru masuk betol betol. Adeyh! Sebab tu ke erkk... ?? Hmmm... =,='


Haa ni la hanphone den yang da rosak tu. Gara-gara cakap nak tukar hanphone baru terus die rosak sebelom dijualnye. Adeyh! =,='


Hanphone nie jugak yang berjasa. Baling dinding pun tak rosak. Huhuhu.

Rasenye macam lebih banyak guna Hp Nokia nie. Mesej, call semua pakai hanphone nie. Tapi Yari pulak yang rosak. Sob sob.

LoVe ElyN =)

4 comments:

Anis Nasri said...

haha same la nasib ekau dgn eden.
balik2 pkai hp cikai yo

Farhana Jafri said...

hahaha nokia yg dolu-dolu jtuh bnyak kali ke cmpak bnyak kali pon lmbat rsak.. tp skrg dh xbnyak dh jual.. huuu~~

jemput singgah ANASAURUS :)

cheqchemuck said...

suwo lah apong belikan enset baruuuu

cheqchemuck said...

suwo lah apong belikan enset baru!!!