25 April 2011

Sambut Besday Party Buih!

Assalamualaikum semua. Selamat tengah hari. Bersiaran langsung dari opis hari isnin minggu yang terakhir bulan April. ececeh. *kau ingat siaran langsung tivi ke hape elyn? Sabar yea tuan puan sekalian. Saye saje je buat tajuk gempak. 

Sebenarnye bukan buat besday saye pun. Sabtu lepas saye pergi umah kakak Cik Tikot kat Kajang. Dalam Entri Sedih Tapi Gembira! saye ade cerita pasal Cik tikot kan. Minggu nie die last ade kat sini. So dalam minggu nie je saye dapat tido dengan die. Hari hari seterusnye saye balik rumah mak. Huhuhu. 

Habis la minggu nie dok cerita pasal Cik Tikot je. (tak dapat terima kenyataan terpaksa berpisah) huhuhu. Sabtu malam, lepas maghrib terus gerak dari rumah sewa. Nak sampai ke Kajang pun bole sesat. Saye pulak di marahnye (mane taknye co-pilot kasi jalan salah). Haha! Dah-dah, jum layan gambar pulak.


Cik Tikot bersama tunangannya :)


Si kecik comel Hannah. :)


Konon-konon nak buat suprise habis tenggelam semua lilin. Lambat sangat.


Dapat jugak Cik Tikot sambut besday dengan kawan-kawan. Agak-agak kalau Cik Elyn buat besday party ade ke orang nak datang erk... Hmmm.

LoVe ElyN =)

1 comment:

cik mirae ... said...

setiap pertemuan pasti ad perpishn.. stiap prpshan diubati dgn kerinduan.. stiap kerinduan diubati dengan pertemuan.. saba ye elyn.. btw, u name like my nickname.. hehe..