14 April 2011

Suke Sangat Pada Cerita Ini ♥

Assalamualaikum semua. Selamat Petang. Hari ni dari pagi sampai lah ke tengah hari kat opis nie takde internet. Nasib la ade technicians computer datang. Fuhh. Lega la siket. Keje pun dah saye siapkan. So dapat la nak update belog. Hehe.

Semalam saye tengok wayang. Dah tak tahu nak tengok cerita ape. So boypren pun beli la tiket cerita Rio ni. Rase macam penah dengar tajuk cerita nie. Die cakap cerita karton. So takpe la. Saye pun layankan aje lah. Okeh, Jum layan Video kat bawah nie jum!


Sangat sangat tak sangka cerita nie syiok gile. Korang tengok la. Cerita nie mengisahkan tentang seekor burung yang bernama Blu. Cerita yang penuh dengan kasih sayang dan cintakan binatang. Dulu waktu kecik kecik saye pun ade bela burung. Tapi tak lame. Seronok tau kalau ade burung macam Blu nie. Sangat jinak. 


Ni la burung yang bernama Blu. Rase nak tengok cerita nie lagi la. Bole tak? Hehe.

LoVe ElyN =)

3 comments:

fyezah hasbullah said...

waahhh .. nak tgok jugaklah citer rio nieh ... dari hari tuh lagi nak tgok .. tapi tak dapat .. hehe... :)

nway .. nice blog sis :)

Cik Elyn said...

hehehe. maceh. tgk la. mmg best. tak rugi tgk. :)

Ihsan Arifin said...

wah kene tengok ni :)