24 May 2011

~ Bercanda Di Pantai Port Dickson ~

Assalamualaikum semua. Selamat Pagi. Ini adalah entri bergambar yea tuan/puan. Sebabnye hari ini dan esok saye bizi dengan urusetia temuduga bagi jawatan cikgu Tabika/Taska. Ramai gile ouh yang datang. Hari pertama je dalam 250 orang. Keesokan harinye ade lagi 250 orang. So semua sekali 500 orang. Pergh!!! Kali nie lah paling ramai sekali kiteorang penah buat. Sebelom-sebelom nie cume 100 lebih jek.

Okeh, berbalik pada tajuk diatas. Ahad hari tu saye, family dan boypren ke Port Dickson melawat orang sakit. Kebetulan orang sakit itu berubat, so kiteorang tak lepaskan peluang merayap ke pantai. Bukan senang nak ke sini kan. Hehe. Layan jek gambar di bawah nie.



Waktu nie air masih susut lagi. 



Menyempat lagi nak main layang-layang yang kiteorang beli kat Pantai Remis dulu.



Pengawas yang mengawasi kami. Kui kui kui.



Main-main air...



peace yoppp!



Yeay!



Bercanda di pantai! 


Ehem!. Lain kali kite ke sini bawak baju lebih yea. Bole la mandi. Dah lame tak mandi laut. Huhuhu. Balik dari itu kite orang singgah Nilai 3. First time ke sana. Lepas tu baru balik. Tengah malam baru sampai rumah. Penat tapi puas berjalan. :)

LoVe ElyN =)

4 comments:

cik Nemo said...

Best best best!

Lama tak kesana!

Ez0Lleee said...

yay...bez2 g pd...ezol pon da lama x g pd...tapikan da boring g pantai..rumah ezol tepi pantai niehaa....

Salam perkenalan..

http://ezolisfaez.blogspot.com

Cik Elyn said...

cik Nemo : yup. suasana yang tenang :)

Cik Elyn said...

Ez0Lleee : yea ke.. orang umah dekat dgn pantai mmg lah dah boring. :)