18 May 2011

Berjalan Bersama Keluarga Tersayang! ♥

Assalamualaikum semua. 

Selamat pagi rabu. Best cuti semalam? Kome buat ape cuti-cuti nie. Mesti ade yang pakat berjalan jek sume kan. Hehe. Saye pun berjalan jugak. Hang out dengan family tercinta. Kiteorang jenguk baby sepupu saye. Ala, si kembar tu. Kalau kome lupe bole tengok SINI.

Geramnye dengan kome nie. Nur Alya Maisarah dan Nur Alya Mastura. Dah besar dah kome kan. Si adik kalau dulu mase lahir 1.8kg. Sekarang dah 2.65kg. Pegang die pun dah tak takut lagi dah. Sebab dah besar sikit kan. Hehehe. *sorry takde gambar time nie. Pakngah amik gambar gune camera die jek.

Malam sebelomnye pulak saye dan kuarge keluar pegi makan. Seperti yang dijanjikan, mase hari ibu yang lepas saye dah cakap nak belanje makan kan. So saye tunaikan hasrat untuk belanje mak makan sempena hari ibu lepas. 

Korang tatap lah gambar bawah nie yea. 







Lepas makan-makan saye ajak la family jalan-jalan pusing KL. Bestnye.. Dah lame tak pegi KL. Name je duduk PJ. Tu pun Jarang turun KL. Huhuhu. So kiteorang pun jalan-jalan kat Dataran Merdeka, Chow Kit, Tar, N last sekali dah tak tahu nak cari port mane nak lepak, mak pun cakap jom la pegi tengok Pudu. Kan dah baru. So kiteorang pun gerak lah ke sana. Memang cantik lah. Siyes memang cantik. Besar pun besar. Ade 4 tingkat kat dalam tu. Semua ade. Siap b'aircond lagi tau.







Ya ampun makkk. Nape pandang elin cenggitu. Malu ah (^_*)

LoVe ElyN =)

6 comments:

Nour Akmal said...

waduhhh2..rugi tak join..huhuhu..=)
nmpk mcm best...=p

CERITA LEBAT said...

mak mcm nk mkn elin je..hahaha

Cik Elyn said...

Nour Akmal : huhuhu. bejalan je kejenye. tu la ko. ajak lepak sini taknak. ehehe. (tetibe.)

Cik Elyn said...

CERITA LEBAT : hehehe. mana adeeee :P

cik aisha said...

bestnye jln2 ngan fmly....
tak pnh lg pg pudu yg baru tu...nmpk mcm gorgeous je..

Cik Elyn said...

cik aisha : mmg cantik... besar tau. :)