20 May 2011

Giveaway Belog Nemomimosh

Assalamualaikum semua. 


Jum kite support Giveaway dari Belog Nemomimosh. 
Mane-mane yang nak join boleh klik pada banner di bawah ini :)



Sila ikut syarat penyertaan di bawah ini yea.

1. Add as a friend Zeera Boutiquee di Facebook. 
DONE!

2. Sila buat satu entri mengenai giveaway ni dan tampal banner ni dalam entri tersebut. 
DONE!

3. Jangan lupa link kan sekali banner tu ke belog Nemomimosh.
DONE!

4. Tag 3 orang kawan. Sila maklumkan kat diorang pasal uols tag diorang.
Cik Elyn tag :-

5. Dah selesai semua, sila tinggalkan komen dan penuhi maklumat yang diperlukan :
Nama kat Facebook :                                    DONE!
Link :                                                              DONE!



Tarikh tutup penyertaan : 31 May 2011


LoVe ElyN =)

5 comments:

cik Nemo said...

Thank You So much,dear!

Good luck tau! :)

Nour Akmal said...

wahhh..rajin ko join GA ek..?

Cik Elyn said...

cik Nemo : ure welcome dear !

Cik Elyn said...

Nour Akmal : kadang2 rajin la jugak :D
hehehe

Mohd Shukri Fadzillah said...

good luck u ols hehe