26 May 2011

Nur Kasih... Cerita Penuh Emosi. Confirm Menangis sampai Tersedu-sedu.



Assalamualaikum semua. Selamat pagi. Korang dah tengok Nur Kasih? Cerita nie memang penuh dengan emosi. Sampai tersedu dibuatnye. Bukan saye saje yang tersedu. Tapi ramai orang yang menangis tau. Memang sedih.


Jalan cerita die pun menarik. Dah lame tak menangis dalam panggung. Tapi cerita ni pandai menyayat hati semua orang. Bayangkan lah. Time tengah tengok cerita nie dengar pulak orang tersedu-sedu. Keluar panggung je memasing mata merah-merah. 

Jangan terkejut lelaki pun ade yang menangis tau. Tapi diorang cover macho la kan. Hehehe. Mate tak bole menipu. Memang sedih cerita nie. Sape-sape yang hati sensitip macam saye nie mesti akan menangis. Tak caye pegi la tengok. Memang best :)


LoVe ElyN =)

1 comment:

CintaZulaikha said...

akak tak nanges, tapi akak sgt sedey ja...citer ni mmg menyentuh ati akak~~