24 June 2011

Cinta Melody Dah Habis. Next Nak Layan Ape Pulak Erk Petang-Petang??

Assalamualaikum semua. Selamat petang jumaat. Kejap je dah hari jumaat kan. Esok plak dah cuti. Yeshhh! Huhuhu. Petang nie tak balik umah mak. Sebabnye malam nanti nak tengok Maharaja Lawak final. Sape taknak tengok kan. Hehehe.

Saye balik umah mak hari sabtu je nanti. Lepas tu, ingat nak duduk di rumah senyap-senyap lah. Malas nak keluar. Nak masak Spageti. Blup!.

cinta melody


Okeh, berbalik pada tajuk. Semalam last cerita Cinta Melody. Saye dengan housemate pun dengan excited la tengok. Cerita nie memang best. Sape-sape yang layan memang akan suke. Dengan perwatakan dalam cerita ni. Dengan pelakon die. Same-same cantek dan hansome okay!. 

Tapi kenapa saye rase sedih erkk? Mayb ending dalam cerita ini mereka tak bersama kot. Tak semua cerita berakhir dengan Happy Ending kan. Tapi okay la. Die bahagia jugak dengan life die. *apesal haku nak emo plak? Ini hanya cerita kan? Haha!


http://3.bp.blogspot.com/-5OSWZ0JY4SY/TcP4JXCApFI/AAAAAAAA30I/Jd5lGF2oM4M/s400/Cinta%2BMelody%2BPoster.jpg


Cerita Cinta Melody dah habis so nak layan ape plak? Ape kate kite teruskan rutin dengan exercise je petang-petang. Best jugak kan. Hehehe.


LoVe ElyN =)

6 comments:

Liyana Zahim said...

Say no to its ending!!

saiazuan said...

hurm xlayah drama ptng2.. huhu... jozan mlm ni.. huhuuuuuu

Nour Akmal said...

tak suka lah lyn cite endon ni...nyampah..huhu..
tp kat rmh aku tu si uyn kaki cite endon..aduhhhh...

Cik Elyn said...

Liyana Zahim : hehehe. No No No!

Cik Elyn said...

saiazuan : itu mmg da kompem layan :)

Cik Elyn said...

Nour Akmal : hehehe. xnak layan rugi. cite ni besh!