18 August 2011

Ke Mana Menghilang???

Assalamualaikum semua. Selamat petang. Huuuuuuuuu. Dah lame gile ni tak hapdate belog. Minggu lepas pun update sekali je untuk seminggu. Kenapa semakin hari semakin malas. pssst bukan malas cume takde mase. Serius! Nak cari topik pun tak tahu nak tulis hape. Semua cerita dah basi sebab pendam lame sangat!

Tengok kawan-kawan lain kemain update belog. Bile tengok belog sendiri hmmmm. Suramnyer rase. Huhuhu. Macam dah takde orang je sudi jenguk belog doplosen saye nie. Nak kate takde cerita menarik tu ade je. Hari-hari ade saje perkara yang berlaku dalam hidup kite ni. Cume tidak berkesempatan nak buka belog. Huhuhu. Maap sangat-sangat! Memang takde mase nak mengadap belog tercinta nie. *banyak perkataan takde mase atas nie. jangan perli okay!*



Alhamdulillah, pejam celik dah masuk 18 hari kite berpuasa. Sehingga kan hari ini puasa saye tak pernah tinggal lagi. Syukran!. Mintak-mintak biar kene cuti hujung-hujung puasa. Boleh raye awal. Opssss! Hehehe. Solat tarawih saye dah tinggal 5 hari dah. Huhuhu. Sedih! Atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan. InsyaAllah, lepas nie taknak tinggalkan lagi dah. Bagi yang lelaki, kene puase penuh tau! Jangan ponteng-ponteng okay!. Hehehe. Okay la. Nanti-nanti kite bersembang lagi. babai!


LoVe ElyN =)

2 comments:

Ku Azhar said...

aiyok!!! slmt pulang ke dunia blogging!

cik aisha said...

biasalah kdg2 bz mneruskan kehidupan..hik3