01 August 2011

Pindah Randah Lagi! -.-"

Assalamualaikum semua. Hari nie first day kite berpuasa. Macam mane? Okay? Hehe. Tak okay pun buat-buat okay je la kan. Hari ni saye takde mood sangat sebab semalam seharian kepenatan kemas barang-barang semua.

Semalam saye pindah rumah lagi. Aiyooo. Kejenye asyik nak pindah je ke hape? Macam nie. Semalam genab 2 bulan kiteorang diberi notis untuk pindah. Disebabkan Tuan rumah nak rumah die balik. So terpakselah kiteorang semua pindah rumah. Kenapa semalam? Jangan tanye. Ceett!


Jangan nak cakap saye. 1 rumah penat. Dah la rumah sewa saye nie penuh dengan barang orang-orang lama. So nak kene kemas rumah tu. Memang sangat loteh! Nasib baik lah rumah baru ni okay. Sejuk mata menandang. *abaikan yang sedang baring itu.

 Nasiblah barang saye tak sebanyak diorang. Huhuhu.

 Ceria je rumah baru kiteorang kan? Hehehe.

Ni baru lah namenye rumah bujang. Hahaha!

Hari ni datang opis dengan muke lemau!. Adeyh!

LoVe ElyN =)

1 comment:

saiazuan said...

raya di rumah baru la nanti :)