20 September 2011

Siap Sedia Nak Berkoir di KUD Nanti. Ehem!.

Assalamualaikum semua. Selamat petang. Yuuhuuuuuuuuu! Minggu yang membizikan. Makin lame makin kurang lah saye nak mengapdate belog nie. Hadoi! *ketok kepala* Maap yea saudara saudari sekalian yang sudi membaca belog doplosen saye nie. Minggu lepas dan minggu nie saye sangat bizi. *bizi berkoir je* Sampaikan takde mase nak berceloteh dalam belog kesayangan ku ini. #muntah.

Esok petang rehearsal lusa pulak dah hari KEJADIANNYA. Makin debor pulak rasenye. Dah la duduk baris depan sekali. Hohoho. Retis la katekan. Ehem! Hahaha. Tekanan sebenarnye duduk depan nie. Dah la menari macam hampeh. Huhuhu. Malunye. -.-"

Doakan semoga saye tidak gugup di hari KEJADIAN yea. Ketar-ketar kaki ni nanti. Confirm!. PM datang tengok persembahan kami tu. *bangge pulak* Kesemuanya 6 lagu. Gila banyak kan. Hope saye tak lupe lirik. kalau lupe buat-buat nyanyi je lah boleh? Opssss!

Ini adalah kumpulan koir saye. Diorang ni orang kuat Koir tau. Maklumlah. Dah biase Koir untuk Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah. (KKLW). Saye dan beberape orang saje yang baru nak berjinak dalam group ni.

Orang dah gile camera. Sebelom start training kiteorang bergambar dulu. Hehehe.

Menunggu yang lain tak datang-datang kiteorang pun taknak berhenti bergambar. Hik!

Peace.

Last training. Korang tengoklah video kat bawah nie. Hasil training kami yang terakhir. Sorry uols. Saye tunjuk 1 lagu je okay! 
video


LoVe ElyN =)

No comments: