05 October 2011

DOA.

Salam semua. Target kerja saye untuk hari nie dah selesai. Huraaaayyy! Kejap lagi tak tahu lah. Nanti ade je keje lain yang datang. Tak payah nak suke suke sangat ye!. Hahaha. *bajet macam banyak keje je.* Opsss! Tengah ade mase nie mule lah tangan gatal nak hapdet belog. Tapi tak tahu ape yang tulis hape. Bole saye tuju lagu? eh! Hohoho.

Lagu kat bawah nie mayb saye kene nyanyi time koir yang akan datang. Program itu nanti dibawah unit Bina Insan. So takkan nak nyanyi lagu rock pulak kan. So kene lah lagak sopan sikit. ehem!.


-Tersentuh sebenarnye kalau dengar betol-betol lagu nie. Insaf sekejap!.-

LoVe ElyN =)

No comments: