15 October 2011

Kite Kembali Berblog Semula. (^_^)

Assalamualaikum semua!!! Dah lame gilak tak hapdet belog kan? Kan? Nak dekat 2 minggu dah. Huhuhu. Ke mana hilangnya semangat saye nak hapdet belog nieyh? Sob sob sob. Maaflah kawan-kawan semua. Mayb sebab kerja saye sekarang nie mintak lebih tumpuan daripada duduk berceloteh dalam belog.

Sekarang nie kat Opis saye ade program Ihtifal Kesenian Islam KEMAS Peringkat Kebangsaan 2011 yang berlangsung pada 14 Oktober sehingga 17 Oktober 2011 di PKNS Shah Alam. So semua Negeri termasuk Sabah dan Sarawak datang membuat persembahan untuk bertanding antara Negeri-Negeri. 

Ade pelbagai acara dipertandingkan contohnya:-

1. Marhaban dan Berzanji
2. Pidato
3. Kompang Berformasi
4. Tilawah Al-Quran
5. Nasyid Wanita

Marilah datang beramai-ramai kite memeriahkan suasana di PKNS Shah Alam. Masih sempat lagi nie. *ecececeh, nak promote sikit* Hahaha!. Semalam, hari ini dan esok saye kene jage Opis dari pagi sampai malam. Penat gile rase seharian bekerja. Tapi esok pepagi saye nak tengok pertandingan Nasyid. Tak kire nak tengok jugak!. Huhuhu. 

Sebelum saye berakhir saye nak tunjuk pade uols video kat bawah nie. Dulu saye ade cerita Opis saye ade buat program Hari Potensi Kebangsaan 2011 kan? Saye saje nak berlagak sikit sebab program tersebut masuk dalam berita RTM1. Hohoho. Saye masuk TV okay!. Ehem!. Sila perhatikan betul-betul pada minit 1:06 hingga 1:08 tau! 


Haaaaaa! Sayelah tu yang tukang bagi hadiah kat Bos. Hahaha!. Jadilah kan sesaat dua. Daripada takde langsung. *poyo pulak rase* Hohoho. Ko ade? Ko ade? Hehehe. Okay lah. Ade story lagi saye tampal lagi dalam belog nie yek? 

Okeh Babai. =)

LoVe ElyN =)

2 comments:

Saiazuan said...

slamat kmbali!!! bersemangat ;)

GUNNERS said...

untunglaaa masuk tb...hahahaha