30 November 2011

Happy Birthday To Me. (besday gurl). (^_^)

Assalamualaikum semua. Sebelom tu saye nak ucapkan Salam Maal Hijrah 1433M. Selamat Membuka lembaran baru di tahun baru ini. Semoge kite sume lebih diberkati olehNYA. Bermula dengan azam baru. Tutup buku lama, buka buku baru yea kawan-kawan.

Hari nie genap umur saye 22 tahun. (kata bos tahun nie dah bole mengundi) -.-" hahaha. Umur dah meningkat dah. Tak bole nak berperangai macam budak-budak lagi. Kene matang lepas nie.*anak bongsu memang cenggini. susah nak matang. huhuhu* 

Hari nie saye happy sangat sebab dapat sambut hari kelahiran dengan kakak-kakak n abang-abang opis. Rase lagi terharu bile ade orang hantar kek ke opis. Terkejut saye kat kaunter tadi. Kakak opis datang-datang hantar kek depan saye. Katenye ade orang kirim. Hati saye terdetik nie mesti keje boypren.
Terima kasih yea sebab bagi suprise hantarkan kek nie. Terharu sangat dapat sambut besday sambil nyanyi-nyanyi ramai-ramai. Ini kenangan yang indah buat saye. Terima kasih banyak-banyak. Menggigil tangan nie potong kek tadi. Huhuhu.
 Alamak! terblur plak gambar. Huhuhu. Makan kek sambil disuapkan oleh kakak opis. Sukenyer shaye. 
Saye berdoa agar saye dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, diberi kesihatan yang baik dan dipermudahkan segala urusan di dunia dan di akhirat. Buangkan sifat yang suke merajuk tu jauh-jauh. Banyakkan bersabar dan jangan tinggal solat. Okeh. Tu je. Eh! Tak tak tak. Ade lagi. Hehehe. Akhir sekali, Semoga dipercepatkan jodoh. Aminnnnn44x kehkehkeh :D


Tau ape saye dapat besday tahun nie? Jeng jeng jeng !!!
Handbeg dari abang ipar. Dapat seminggu lepas time tu jalan kat Sogo. Huhuhu.
 Dan ini. Belom tahu lagi ape isi die. Hehehe. Tahu-tahu dah ade atas meja. Kakak yang suapkan saye kek kat atas tu yang bagi. #terharu #nanges T__T
Dan akhir sekali. Berkenan punye pasal dengan seliper nie. Akak opis pun dengan baik hati bagi seliper ni kat saye. Waaaaah! Maceh3x kak zai. Hehehe :P

LoVe ElyN =)

2 comments:

KIC said...

perghhhh...syoknye..
dpt kek..adiah lagi..untung lah..
terliur tgk kek tu..huhu..

CintaZulaikha said...

hepi buzzday dik..moga panjang umur murah rzki..hehe