18 January 2012

Azam Tahun Baru 2012 Tercapai Atau Tidak?

Assalamualaikum semua. Kite bersua kembali di belog kesayangan saye. Hohoho. *ade ke orang nak bace belog ko nie elyn hoi!* Ah lantok lah. ado ado malam. eh! terikut Osbon plak. #MaharajaLawakMega. Kalo takdo pun takpo lah. Sajo jo den nak merapu-rapu doket sini. Karang merapu doket orang lain taknok dongar yoo! Eh apesal pulak tetibe cakap nogori nie? Macam tunggang-langgang je bunyiknye. Hahaha

Masuk tahun baru hari tu, kemain memasing semua berazam bagai kan. Saye pun ape kurangnye. Berazam still berazam. Tertunai atau tidak tunggu dan lihat. Hehehe. Azam saye pada tahun ni ialah KURUS! *kasi besar dan bold kan sikit ayat tu* Hehehe. Korang ingat senang nak kurus? Gile susah. Kalau hati tak kental jangan harap lah nak capai hajat tu. Tapi hati saye sekarang tak berape nak kental. Itu pasal lah susah nak capai. Wahahaha. Hope untuk tahun nie saye boleh! Amin.


Actually saye takde lah mintak kurus bebeno. Tak elok jugak kalau nampak keding sangat. Cume kurang kan sikit je berat badan sekarang. Sampai satu mase nak tuuuuuuutttttttttttttt nanti! Hihihi. Kene maintain kan. Saye nie senang naik badan. Kalau kurus bukan main payah lagi.


Contohnye nak cenggini.
31 DEC 2010
See! Percaye tak sekarang???

Dulu saye penah nekad senekadnye terus berat badan saye kurus. Tapi tu dulu. Time study. Penat study+ penat pegi balik kolej (berjalan kaki okeh) + stress memanglah senang boleh kurus kan. Lagi-lagi ade pemberi semangat. 2 minggu je terus turun berat badan. Sekarang dah keje duduk depan PC je kejenye mane lah nak kurus. Lagi-lagi bawah opis ade McD, Kepci, Bangunan sebelah ade Nando's, Kenny Rogers Roster memang makin naik la tepu di perut dan dilengan. Haihhhh! Kene usaha lebih nie.

p/s : Hope bile sampai masanya nanti akan tercapai jua. Amin.

LoVe ElyN =)

No comments: