20 February 2012

Join Koir Jabatan Dah Macam Artis Sudah!. #bajetretis

Assalamualaikum semua. Kemain kan statement. kehkehkeh. Geli plak rase. Batak sedikit bile pagi semalam ade kakak Opis lain telifon saye. Elynnnnn, gambar kite keluar paper lah. Saye pun terkejut. Eh iye ke kak. Terus singgah station minyak pegi cari paper. Gile excited nak pegi beli. First time beli paper untuk diri sendiri kottt!

Tengok-tengok memang ade. Kemain besar lagi ye. Bukan gambar yang besar, badan saye yang gemok -.-" Tak payah cari okay. Buat-buat tak nampak je tau. Hehehe. Untung lah program RTC yang berlangsung di Gopeng, Perak berjalan dengan lancar walaupun hujan selepas kami ber'koir' teeeeettttt!

Dah dahh! Tak payah nak cari-cari. takdenye saye kat situ. Hihihihi. :D
Ahli Koir KEMAS 1 Malaysia.

Video lagu kat bawah nie salah 1 lagu masa persembahan koir hari sabtu lepas yang saye minat sangat. Dapat jugak nyanyi walaupun separuh sebab Perdana Menteri dah sampai time nyanyi lagu nie.



Sanisah Huri - Tari Tualang Tiga

Menyusun tari ala tari, sembah di beri
Cergas tangkas ala sayang, gerak dan geri
Menjunjung tinggi amboi tinggi, seni sejati
Pusaka asli ala asli, hai ibu pertiwi

Melenggang gaya ala gaya, gerak wanita
Dengan tari ala sayang, tualang tiga
Menjunjung tinggi amboi tinggi, seni budaya
Dikenang bangsa ala bangsa, oh sepanjang masa

Langkah serentak ala sajak, sama bergerak
Sigak gaya ala sayang, pendekar puteri
Bertepuk tangan amboi tangan, tanda berani
Tiada gentar ala sayang, hai membela diri

Menjunjung tinggi amboi tinggi, seni budaya


p/s : Agak-agak bile lagi show kite yek. *pengsan*

LoVe ElyN =)

1 comment:

Aishah Jahirah said...

alahai akak kat booth mmg xpegi stage....huhuu