03 February 2012

Sekian Lama Menunggu. Alhamdulillah.

Salam semua. Salam jumaat. Penghujung segala hari. Rase macam dah lame tak hapdet belog. Minggu nie bz dengan kerja sendiri kononnya. Tak boleh nak hapdet belog. Bukan taknak tapi maklumlah. Online pun gune pc orang. Kadang-kadang tu malas nak cari port nak online so buat-buat je bz.

So hari ini tak payah nak tumpang-tumpang meja orang dah. Boleh online sesuka hati kat tempat sendiri. Sebabnye dah ade internet. Yeay! *rase nak lompat-lompat je* Hihihi. Tapi yang penting kerja mesti selesai okay! Baru ikut suke online sampai pukul berape pun. Kemain lame menunggu. Dari start kerja sampai hari nie baru ade internet. Bukan takde internet tak boleh buat keje. Tapi kalau takde internet rase bosan lah. Dok je tercongok tak tahu nak buat ape. Huhuhu

*Gambar sekadar hiasan*
Muke dah banyak jerawat timbul. Menchik! (>_<)

LoVe ElyN =)

1 comment:

FatinFirdaus said...

lepas ni on9 la puas2.. huhu