20 February 2012

Selamat Pengantin Baru Mokcik!

Assalamualaikum semua. Dah kawen da ex-room mate saye nie. Mane-mane yang tak tahu dulu saye ade tulis entri pasal die. Saye panggil die Cik Tikot. Sekarang dah tak boleh panggil Cik lah kan. Dah jadi Puan. Hehehe. 

Kemain jauh lagi nak pergi kenduri kawen die. Nasiblah si boypren cakap okay. Kalau idak tak tahu lah nak pergi ke sane macam mane. Dengan tak bergajinye lagi. Huhuhu. Lain kali kawan-kawan buat kenduri lepas dapat gaji okay. Senang orang jauh-jauh nak datang. Hohoho. 

Pepagi lagi kiteorang dah gerak ke Keratong. Alhamdulillah sempat sampai walaupun dah nak sanding. Nasiblah kiteorang sampai je pengantin lelaki pun sampai. Suke sangat tengok Puan Tikot. Time-time nie jugak lah rase macam nak kawen kan!


Sweetttt sangat! Tahniah ye mokcik. Semoga berbahagia bersama insan tersayang. Happy selalu. Jangan nak Krooohhh sangat yea Incik Pengantin Lelaki. Hohoho.

LoVe ElyN =)

3 comments:

saya_arief said...

segak berseri pengantin.
tahniah2..
:)
member den ade kat keratong.

Syazwani Mazlan said...

sweetnye...elyn bila lagi?hehe

Aishah Jahirah said...

tahniah kat kawan tu....haha amek aurakan...next2 turn cik elyn ni pulak ubah title puan....;p