15 February 2012

Trafic Jam Grrrrrrr!

Again! Again! N Again! Balik-balik Air Asia yang julung-julung kalinya buat promotion. Buat haku stress nak membooking. Haissshh! Kenapa lah saye pantang bile Air Asia buat promo. Padahal tengah-tengah tak bergaji lagi. Member pulak offer diri nak membayokan dahulu. Lagi lah saye bersemangat nak membooking. Hehehe.


Dari pagi tadi saye try tak boleh-boleh. Ade sekali tu saye try dah nak bayar tibe-tibe hang pulak. Grrrrrr! Benge je rase. Huh! Buat keje pun laju-laju. Hehehe. Kalau lah kat rumah ade internet takdelah jadi macam orang gile nak membooking macam nie. Huhu.



Balik-balik keluar Air Asia Waiting Room. Krrrooohhhh. Tido dulu lah. (=,=)


LoVe ElyN =)

1 comment:

mizzkechique said...

yay, dh berjaya book.. tp kwn la bookingkan.. :P