07 March 2012

Cinta Kura-Kura


Assalamualaikum semua. Kemain hapdet belog sampai 3 entri hari nie. Semangat kan? Hahaha! Rase mcm dah lame gile tak hapdet belog. Kalau sekali dah hapdet rase taknak benti. hukhukhuk!. Kejap je dah masuk bulan 3 kan? Ingatkan bulan 1 lagi. *ehhhh! melampau lah tue! hihihihi* 

Sekarang nie ramai orang cakap pasal cerita cinta kura-kura. Best keh? Tengok Trailer cerita nie macam best jek. Memang sekarang nie dah lame nau tak tengok wayang. Apetah lagi sekarang nie dah berpindah ke rumah mak. Dah tak duduk rumah bujang lagi. So nak keluar rumah pun terhad. Opsssss! Tak tak tak. Hahahaha!.



Bile nak bawa saye nonton nie. Cedihhhhh (>_<)


LoVe ElyN =)

4 comments:

PaK PiS said...

da start ke cite ni?

Cik Elyn said...

dah start dah :)

Cik Elyn said...

dah start dah :)

Aishah Jahirah said...

nak taw best ke x kena p tgk..hehee