30 May 2012

Gegurl Dapat Bunge Hari Nie :D

Assalamualaikum semua. Tetibe rase nak hapdate belog setelah genap sebulan tak hapdate-hapdate. -.-" sabo je ler ye. Tahap kemalasan yang terlampau dah tak boleh nak buat ape-ape lagi dah. Dah nak hujung-hujung bulan baru teringat. Last update hari tu 30/4/2012. Sekarang sudah 30/05/2012. Ha nampak sangat kemalasan tu ye. Huhuhu.


Hari ni genap 2 tahun saye menjadi risikan orang. Nak kene tunggu berape lame lagi hoiiiiii! Opssss! Hahaha!. Nampak sangat dah tak sabar kan. Hehehe. "Nak buat cane". Ayat paling famous saye pada die. Tak kan perigi nak cari timba pulok kan. Sabo je ler.


Hari nie jugak dalam tak sangka sampai sejambak bunge. Rasenye die kursus minggu nie. Macam mane bunge boleh sampai? Bile die belikan? Confius di sini ye. Jawapan yang die bagi cume "rahsie". Huhuhu. Takpe-takpe. Awok tau tak gigil-gigil tangan saye pegang bunge ini tauuuuu! Pepe pun thanks ye awok. Terharu sangat rasa T_____T






Taknak cakap lebih-lebih, cume saye berdoa dan berharap semoga jodoh kite berpanjangan bukan sehingga ke jinjang pelamin, tetapi sampai ke akhir hayat. Dan perancangan kite selepas ini dipermudahkan segala urusannya. Amin.. (^___^)

LoVe ElyN =)