07 February 2011

Suke Tengok Gambar Waktu Tecik-Tecik Dulu.

Salam semua. selamat pagi. eh eh. nak masuk tengah hari dah ler. tak perasan dah pukul 12 dah kan. hari ni kejap je mase berlalu. hari ni hari bekerja. dah 4 hari cuti rase macam malas je nak bangun pagi tadi. huhuhuh.

Kat opis pun sunyi je. takde orang sangat. masing-masing bantai cuti lagi keh? entah la. haha. hari ni saye excited pegi keje sebab saye nak scan gambar-gambar saye waktu kecik-kecik dulu. *bukannye ngko excited buat keje kan elyn! huhuhu. sob sob. rase macam takde orang je kat admin ni. sunyi dan sepi. hoiiiii korang sume maneeee???? hahaha. (kan dah jadi mereng)

Dah-dah. jom kite layan gambar-gambar saye waktu kecik.







Hamboi hamboi. bukan main senyum lagi yang last ni kan. hahaha. jangan tanye saye kenapa. coz saye pun dah lupe kenapa :)


7 comments:

Anonymous said...

sebaba alif pegang tgn ko la... :P

Cik Elyn said...

hahaha. ~

Mohd said...

comelnye die. Oooo.. kecik2 da pandai bercinte erk.

Anonymous said...

hyep. tangan tu. rotan kang

Mohd said...

amboi, gatai. rotan t

Mohd said...

oit. gatai

Cik Elyn said...

hamboi2. bukan men byk ckp den gatai.... !!!
bkn gatai lorhhhh.... :P